Friday 1 June 2012

Bukan salah dia.


Assalamualaikum...
Wazzup y'all! (^_^)v

Just mahu celita ma.. bukan mau gado2 wo.. Hehe..

Yup seperti sedia maklum... Pe da terjadi ada hikmahnye...
Bukan salah dia...

Mungkin salah saya..

Betul tiada siapa yg sempurna.. Betul byk lg cara penyelesaian tp inilah ending and the way to solve problem... Tiada pihak ketiga dan sebagainya.. Orang kata; sanggup buat apa sahaja demi org yg tercinta.. Walaupun berat bebannye.. Mungkin ada antara awk semua buat sedemikian mungkin tidak...

Saya masih sayang dia... Mungkin juga dia pun serupa.. Hati dgn minda org kita tidak tahu kn? Apa yg sedang difikir... Tp jika kita kenal seseorang tu.. Da kenal perangai masing2.. Kita da faham dia... Da tau pe tindakkan atau reaksinya...

Bagaikan bercinta selepas kahwin... Mcm kenalan saya.. Alhamdulillah jodohnye begitu.. Rezeki de ada anak.. Alhamdulillah...

So..

Bukan salah dia... Jangan beri komen apa2... Situasi yg sebenar masing2 tidak tahu.. Biarkan berlalu... Anggap tiada apa2.. Anggap sahaja seperti biasa... Saya tiada jawapan lain selain kebebasan dia...

Dia mahu tumpuan secukupnya... Dia mahu keluarga gembira... Dia mahu cemerlang... Gemilang! Terbilang!
Hehe ops terlebih sudah...

(^_^)

Masing2 da nk tamat zaman diploma... Umur kami tidak sebaya dgn yg lain.. Walaupun gitu tapi wajah kami berdua sebaya dgn mereka..

Hehe perasan...

(^_^)

Bukan salah dia!

Bukan salah saya!

Ini kemahuan! Rancangan!

Dahulukan apa yg penting... Walaupun buat hati lemah...
Tp tabah demi mereka yg lain juga, org yg tercinta..
Tiada niat utk balas dendam...
Tiada org ketiga..
Tiada pergaduhan...
Ending dgn perbincangan yg tenang.. Sayu..

Dia seorang yg sempurna walaupun tidak benar... Seumpama la.. Bukan sekadar cantik luar.. Indah di dalam hatinya... Jika jodohnya bukan dengan saya.. Saya jauhkan perasaan sayang ini... Saya tidak halang.. Saya tidak ada hak... Saya tiada apa2 kuasa utk bertindak... Saya mahu dia gembira... Gembira bahagia...

Jika jodoh kami kuat.. Kuatlah sehingga akhir hayat... Amin..

Wahai rakan2 saudara2 saudari2 sepupu2 yg tahu kisah kami..

Ni la ceritanya... Kami tidak putus berhubung... Dunia ni kata org kecil sahaja.. Lg2 tmpt kami belajar... Hehe.. Seriously x tipu..
Terima kasih...

Ingatlah orang yg tersayang...
Ingatlah apa yg penting...
Ingatlah Allah... Dialah segala Nya.

Doakan yang terbaik...

End...

Come again...
Follow me..
Maybe great story will come..
Mungkin... Best.. or.. Not...

Anyway! Thank you for come read!
(^_^)

Hi2 June 2012!

Bye2 reader!

1 comment:

  1. Life must go on.. Walaupun pahit, terimalah dengan redha.. Ingat ALLAH sentiasa, pasti DIA akan Mengingati kita juga.. Kita merancang tapi perancangan ALLAH lebih baik..^_^

    ReplyDelete